LG Signature OLED TV

2017 tavaszán a dél-koreai gyártó a prémium OLED televíziók új generációjának piaci bevezetésére készült. Az LG azt kérte tőlünk, hogy a bevezetésnél ne konfenciókban gondolkodjunk, merjünk kilépni a szórakoztató elektronikához szorosan kapcsolódó környezetből. A kommunikációt a vállalat formabontó televíziója, a papírvékony LG SIGNATURE OLED TV W7  köré építettük

Mindössze 3,85 mm

Egymilliárd színárnyalat

Mint kép a falon

Miért egy galéria?

Formabontó készülék, amely úgy simul a falra, akár egy kép
Valódi dizájntárgy: légies formák, tökéletes arányok
Prémium termékkategória, egyedi célcsoport

A bevezető kampányban következetesen tartottuk magunkat a művészeti galéria tematikájához. A meghívók, a beszédek és maga az esemény is azt a mintát követte, amit egy időszakos kortárs kiállításnál megszokhattunk.

A készülékeket a budapesti LUMAS Galériában, ismert nemzetközi festő- és fotóművészek képei között mutattuk be a sajtónak. A televíziót a képek között, a falra simítva rejtettük el, a résztvevők pedig egy különleges tárlatvezetésen vehettek részt, ahol egyszerre ismerhették meg a galéria legújabb képeit és az LG 2017-es OLED portfólióját. A galéria saját nyári kiállítási anyagába is befogadta a különleges szépségű televíziót, amelyet 2017. július 8-ig tekinthettek meg a látogatók

A csúcsminőséget nem csak a képzőművészeti galéria enteriőrje, de egy Michelin csillagos chef, Sárközy Ákos ételekből készült alkotása is hangsúlyozta. Az egyedi desszertet az LG OLED televízióinak színvilága ihlette.

Eredmények

200

Emelkedés az eladott termékek számában

61

Megjelenés a sajtóban

3

Nemzetközi és hazai díj