A kampány kiemelt célja volt, hogy a sörgyár gazdag történetének bemutatásán keresztül erős párhuzamot vonjunk a presztízs, a történelmi eredmények, valamint a jelenlegi vállalat között, ezzel alapozva meg az új termékek sikeres bevezetésének.
Szemléletváltás
2017-ben a tulajdonos és a magyarországi vezetőváltás új irányt hozott a Dreher Sörgyárak életébe. Az Asahi nemzetközi és európai stratégiájával összhangban megszületett a „Drehertől-Dreherig” filozófia, amely - csakúgy, mint az államosítás előtt –a prémiumizációra, valamint a hagyománynak a modernitással és az innovációval való ötvözésére koncentrál. Az új stratégia első kiemelkedő eredményei az alapítás 165. évfordulójára váltak kézen foghatóvá.
Meghalt a király, éljen a király
A 2019-es éves kommunikáció legmeghatározóbb eleme a 165. évforduló volt. A témára építkezve 5 kommunikációs célt tűztünk ki.
- a sörgyár vezető szerepének visszaszerzése a kommunikációban
- a sörgyárról és a Dreher márkáról szóló megjelenések számának növelése
- a pozitív megjelenések arányának növelése
- a corporate márka építésén keresztül a gyár munkáltatói imidzsének erősítése
- a gyár felelős vállalatként való bemutatása
Történészek és kutatók segítségével újjáélesztettük az alapító,
Dreher Antal legendáját
Visszahoztuk a köztudatba a kőbányai sörgyártás
gazdag hagyományát