Szemléletváltás

2017-ben a tulajdonos és a magyarországi vezetőváltás új irányt hozott a Dreher Sörgyárak életébe. Az Asahi nemzetközi és európai stratégiájával összhangban megszületett a „Drehertől-Dreherig” filozófia, amely - csakúgy, mint az államosítás előtt –a prémiumizációra, valamint a hagyománynak a modernitással és az innovációval való ötvözésére koncentrál. Az új stratégia első kiemelkedő eredményei az alapítás 165. évfordulójára váltak kézen foghatóvá.

Meghalt a király, éljen a király

A kampány kiemelt célja volt, hogy a sörgyár gazdag történetének bemutatásán keresztül erős párhuzamot vonjunk a presztízs, a történelmi eredmények, valamint a jelenlegi vállalat között, ezzel alapozva meg az új termékek sikeres bevezetésének.

A 2019-es éves kommunikáció legmeghatározóbb eleme a 165. évforduló volt.  A témára építkezve 5 kommunikációs célt tűztünk ki.

  • a sörgyár vezető szerepének visszaszerzése a kommunikációban
  • a sörgyárról és a Dreher márkáról szóló megjelenések számának növelése
  • a pozitív megjelenések arányának növelése
  • a corporate márka építésén keresztül a gyár munkáltatói imidzsének erősítése
  • a gyár felelős vállalatként való bemutatása
A SÖRKIRÁLY

Történészek és kutatók segítségével újjáélesztettük az alapító,
Dreher Antal legendáját

A KŐBÁNYAI SÖRGYÁR

Visszahoztuk a köztudatba a kőbányai sörgyártás
gazdag hagyományát

A KAMPÁNY ELEMEI

EREDMÉNYEK

150
MEGJELENÉS A SAJTÓBAN
40000000
ELÉRÉS A MEGJELENÉSEKEN KERESZTÜL
47
NÖVEKEDÉS AZ ELŐZŐ ÉVHEZ KÉPEST
5
PONTOS EMELKEDÉS A KÜLSŐ MUNKÁLTATÓI MEGÍTÉLÉSBEN
53
KIFEJEZETTEN POZITÍV VÉLEMÉNY A TÖRTÉNELMI CSOMAGOLÁSRÓL
300
PÁLYÁZAT A PLAKÁTVERSENYEN
10000
SZAVAZAT A PÁLYÁZATOKRA
700
LÁTOGATÓ