Negyedszázaddal az alapításunk után úgy döntöttünk: frissítünk a nevünkön, a megjelenésünkön és a nemzetközi piaci gondolkodásunkon is. Mostantól hivatalosan is azt a nevet használjuk, ahogy mindenki hív minket: Noguchi.
Az elmúlt másfél év sokszor gyökeres változásaira reagálva felülvizsgáltuk működésünk minden területét. Ebbe a minden kollégát érintő belső mentorprogramunk és a hibrid munkavégzés bevezetése mellett beletartozott a Porter Novellivel kialakított partnerségünk, illetve a két márkanév közös használata is. Ők egyre inkább az amerikai és az ázsiai, csendes-óceáni térségre koncentrálnak, mi viszont Közép-Európára, így abban maradtunk, lazítunk a kapcsolatunkon. A régiós partnerirodákkal viszont még szorosabbra fűzzük az együttműködést, hamarosan hivatalosan is bejelentjük a Németországtól Oroszországig, Lengyelországtól a Balkánig terjedő szövetségünket.
Ahogy az új márka, arculat és pozicionálás formálódott, azt vettük észre, hogy a legtöbb státusz-megbeszélésünk eleve »Noguchi x ügyfél státusz« tárggyal szerepel a naptárunkban. Ráadásul sokszor nem is mi neveztük el így a meetingeket, hanem ügyfeleink. Így aztán természetes volt, hogy ezt a kollaboratív, a szoros együttműködésünkre utaló márkaattribútumot hangsúlyozzuk: