
Meghívásos tenderen választott minket pr-kommunikációs tanácsadójának az Euronics (Vöröskő Kft.). A száz százalékban magyar tulajdonú országos műszaki kereskedőlánc sok, a rendszerváltás körül alakult vállalkozáshoz hasonlóan menedzsment-generációváltás előtt áll. A társaság operatív vezetését márciustól Fazekas Bálint, az alapító fia vette át kereskedelmi ügyvezetőként. Fazekas Zsolt a jövőben elsősorban a műszaki, a pénzügyi és jogi területre, illetve a logisztikai fejlesztésekre koncentrál.
„Nagyon izgalmas, komplex briefet kaptunk: egyrészt egy folyamatosan megújuló, a változó piaci igényekhez alkalmazkodó vállalat további fejlődését támogatjuk, másrészt a vezetői generációváltást segítjük a külső és belső kommunikációban is. Úgy érzem, második generációs ügynökségvezetőként, egy hasonló átmenetet megélő csapattal másoknál jobban átérezzük a helyzetet” – mondta Szántó Balázs, a Noguchi Porter Novelli ügyvezető partnere.
„Az Euronics márka ismertsége és megítélése a két éve zajló rebranding eredményeképpen sokat fejlődött, különösen az online térben, ahol sikerült utolérnünk a piac nemzetközi szereplőit. A pr-stratégiánk modernizációjával újabb mérföldkőhöz érkeztünk a márka életében. Ehhez a kihíváshoz a tökéletes partnert a Noguchi Porter Novelli csapatában találtuk meg, izgatottan várjuk a közös munkát” – nyilatkozta Hunyady Beatrix, a Vöröskő Kft., a magyarországi Euronics hálózat központi vállalatának marketingigazgatója.