Idén indultunk először a Sándor Imrén – a Dreher 165 éves kampányával neveztünk a Magyar Public Relations Szövetség szakmai díjára. Elégedettek vagyunk, hiszen a zsűri Hírnévmenedzsment kategóriában nem csak shortlistre juttatott, de jutalmazta is a pályázatunkat.

A Dreher sörgyárak alapításának 165. évfordulója remek alkalmat nyújtott arra, hogy a gyár és az alapító régi hírnevét újraélesztve megfelelő alapot rakjunk le az év közben érkező új, minőségi Dreher termékeknek és hitelesen hozzuk vissza a dreheri örökség esszenciáját.

Posztumusz díszpolgári címet ajándékozott Kőbánya Önkormányzata Dreher Antalnak, mely alkalomból korhű, söröshordós lovaskocsi gurult végig Kőbánya utcáin.

Először az alapító, Dreher Antal életét és elért eredményeit dolgoztuk fel szakértők segítségével, majd a gyár Kőbányára, a fővárosra és az országra való hatását állítottuk a középpontba. A magasra pozicionált történelmi státuszt minden esetben felhasználtuk az új innovációk kommunikációjában.