Tizenegyedik alkalommal osztotta ki a Kreatív Magazin a Prizma Díjakat és mi tizenegyedik alkalommal indultunk el a versenyen. Az idei is eredményes év volt, a képzeletbeli dobogó összes fokára felállhattunk az este folyamán.

Arany Prizma a Dreher 165 kampánynak
Információs kiadvány/ brosúra kategóriában indultunk el Dreher Antal utazóládájának kicsinyített verziójával. Maga a bőrönd és a tartalma is magában foglalt minden fontos üzenetet, amit az alapító és a sörgyár történetéből meg szerettünk volna osztani a célközönséggel.

Ezüst a Coca-Colának
Influencer PR-kampányok kategóriában ismerték el az “50 éve érkezett Magyarországra a Coca-Cola” elnevezésű kampányunkat. A jeles alkalomra írókat, költőket és a magyar közélet meghatározó szereplőit kértük fel, hogy osszák meg a márkához kötődő első élményeiket.

Még egy bronz a Drehernek
PR-vezérelt integrált kampány kategóriában kaptunk díjat a Dreher 165 születésnapját feldolgozó kampányunkért.