Skip to main content

Nemzetközi sokszínűségi különdíjat nyert a Coca-Cola #loveislove kampánya

A Coca-Cola „Equal Love” kampánya nyerte a 2019-es European Diversity Awards „Legjobb marketingkampány” kategóriájában a zsűri különdíját. A European Diversity Awards az egyik legnevesebb nemzetközi díj, amely a sokszínűségért és az esélyegyenlőségért végzett kiemelkedő aktivitásokat és az ezen a téren indított példaértékű kezdeményezéseket ismeri el.

A díjnyertes #loveislove kampány során a Coca-Cola és Coca-Cola zero szivárványos címkés palackokban volt kapható a Sziget Fesztiválon, közösséget vállalva a fesztivál idei „Love Revolution” („Szeretet forradalma”) témájával. A kampány keretében a Coca-Cola hetero- és homoszexuális párokat egyaránt szerepeltető plakátokat helyezett el Budapest-szerte, kifejezve a vállalat által vallott értékeket: az emberek sokszínűségébe és egyenlőségébe vetett hitet. A plakátokkal és a szivárványos címkés palackkal a Coca-Cola üzenete az volt, hogy a szeretet és szerelem érzése mindenkié, célja pedig a sokszínűség elfogadására való ösztönzés.

A Coca-Cola világszerte kiáll a fontos emberi értékek és alapvető emberi jogok mellett, ezt tükrözi a vállalat számos globális és helyi, értékalapú kommunikációs kampánya is.

A díjakat november 14. este Londonban adták át, marketingkampány kategóriában a Coca-Cola mellett többek között a P&G, a Diageo, az Uber, a British Airways, a Chanel és a Manchester United szerepelt a European Diversity Awards idei shortlistjén.