Ismét taroltunk az International Business Awards díjátadón, összesen 11 Stevie díjjal jártunk eddig hozzá a magyar PR szakma nemzetközi elismertségéhez.

Ezüst Stevie a Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítvány kampányáért
A Ronald Házak és szobák eddig 11 ezer családnak nyújtottak térítésmentes szállást a kisgyerekek elhúzódó kórházi kezeléseinek ideje alatt, otthont biztosítva, távol az otthontól. A 2018-as Adománygyűjtő Hétre készített, alacsony költségvetésű, integrált kampányunkat Non-profit kategóriában díjazta a nemzetközi zsűri.

Bronz díj a Meki Minőség Mustráért
A Meki Minőség Mustrán az étteremlánc magyar beszállítóinak rendeztünk piacot több hazai város McDonald’s étterme mellett, így mindenki megkóstolhatta és tesztelhette a hazai termelők kitűnő alapanyagait, amiből a szendvicsek készülnek.

Bronz Stevie az LG-nek
Minden évben sikeresek vagyunk a nemzetközi mezőnyben az LG számára készített kreatív kampányainkkal. Idén is így történt, a Korda Stúdióban rendezett 1 napos LG G7 ThinQ okostelefonos forgatással nem csak a hazai, de a régió több országának újságíróit is elcsábítottuk, a zsűri pedig ezt egy bronz díjjal értékelte.