2018 végén izgatottan hallottuk, hogy új kommunikációs partnert keres a Dreher Sörgyárak. Mindig is kiemelt helyen szerepelt az ügynökségi “wish listen”, hogy egyszer újra dolgozhassunk a nagy hagyományú márkán. Az egyik legjobb karácsonyi ajándékunk lett, amikor megtudtuk, hogy 2019-et már együtt kezdhetjük velük.

Fő feladatunk a vállalati kommunikáció, illetve a Dreher és az Asahi Super Dry márka pr-támogatása lesz. Előbbi piacvezető a prémium kategóriában, a második pedig egy rendkívül izgalmas szuperprémium sör, amivel még csak most ismerkedik a magyar közönség.

A Dreher Sörgyárak Magyarország vezető sörgyártója. 2017 márciusától a japán Asahi Csoport részeként működik. A két cég közös értékeire támaszkodva az új hosszútávú stratégia egy kiváló minőségű, prémium portfólió kialakítása köré épül. Ebben segítünk majd új partnerünknek.

 

A Dreher Sörgyárakról

A Dreher Sörgyárak 1854-es alapítása óta, hagyományainak és nemzetközi hátterének köszönhetően vált napjainkra Magyarország vezető sörgyártó vállalatává. Évente 460 millió korsó sörrel veszi ki a részét a magyarok sörfogyasztásából, miközben közvetve és közvetlenül olyan szektorokban biztosítja több mint 11 000 család megélhetését, mint a vendéglátás, a logisztika és a marketing. Beszállítóinak 95 százaléka hazai kis- és középvállalkozás. Évi több mint 29 milliárd forinttal járul hozzá az államháztartáshoz jövedéki adó, ÁFA, termékdíj és egyéb járulékok formájában. 2017 óta Japán legnagyobb sörgyártójaként számon tartott Asahi leányvállalata, így a hagyományosan magyar márkák – a Dreher, az Arany Ászok és a Kőbányai – mellett olyan világszerte közkedvelt söröket is forgalmaz, mint az Asahi Super Dry, a Kozel, a Pilsner Urquell, a HB, valamint a Kingswood cider.