A hetedik és nyolcadik Stevie (International Business Awards) díját nyerte el idén a Noguchi Porter Novelli. Az arany szobrot a NaturAqua számára fejlesztett koraszülött-támogató program Társadalmi kapcsolatok kategóriában hozta el, míg az LG OLED televízióinak bemutatása a Termékbevezetések között kapott ezüstöt. A Stevie a pr-szakma egyik legnívósabb nemzetközi elismerése.

Magyarországon minden tizedik csecsemő koraszülöttként jön világra. Az idő előtt született kisbabákat az ország 29 Perinatális Intenzív Centrumában (PIC) látják el. Az itt dolgozó orvosok és nővérek rendkívüli elhivatottsága mellett sajnos több helyen is jellemző a forráshiány. A Noguchi javaslatára ezért döntött úgy a NaturAqua, hogy a Koraszülöttekért Országos Egyesület bevonásával egy hároméves projektben adományokkal és célzott kommunikációval segíti a PIC-ek működését. A 2016-ban indult programot most Arany Stevie díjjal tüntette ki a nemzetközi zsűri, ezzel a világ legjobb kampányának választotta a „Társadalmi kapcsolatok” kategóriában.

2017 nyarán a Noguchi a budapesti LUMAS Galériában, ismert nemzetközi festő- és fotóművészek képei között mutatta be az LG legújabb OLED TV-portfólióját, melynek legfontosabb darabja a papírvékony SIGNATURE OLED W7 televízió volt. A bemutatón résztvevő újságírókat és bloggereket egy különleges tárlatvezetésre invitálták, ahol a galéria új művei között rejtették el a falra képként felfüggesztett készüléket. A galéria saját nyári kiállítási anyagába is befogadta a televíziót. Az ötlet Ezüst Stevie díjat ért a „Termékbevezetés” kategóriában.