Ismét a dobogón végzett a Noguchi a PR Toplistán, idén a harmadik helyet kaptuk meg az elnyert díjaink alapján. A Kreatív Szaklap először 2010-ben, majd  2013-ban választott minket Magyarország legjobb PR Ügynökségének. A lista 2014-es bevezetése óta állandó dobogósok vagyunk.

Az LG OLED televizióinak bevezetésére kidolgozott kampányunk bronz díjat kapott a Termékbevezetés és ezüstöt a Szórakoztató Elektronika kategóriában. A “Mint kép a falon” című eseményünkön egy képgalériát rendeztünk be az új készülékekkel, ezzel erősítve a képminőségre és a televíziók vékonyságára utaló üzeneteinket.

A Flóra Margarinnak készített, “Flora Blend Bar – A margarin nem mű-anyag” elnevezésű kampányunk Ezüst Prizmát kapott az Issue és Reputáció management kategóriában. A gasztronómiai és az életmód média, illetve véleményvezérek gyakran említik a margarint negatív kontextusban, ezen céloztunk javítani a hat hetes kampányunkban.

Szintén Ezüst Prizma díjat ért FMCG kategóriában a Nespresso Atelier 2017 – Csúcskávé, csúcsgasztronómia elnevezésű kampányunk. Itt a legmagasabb színvonalú ételeket párosítottuk a Nespresso kapszulákkal.