Először fordult elő hazai ügynökséggel, hogy 3 díjat is elnyert az egyik legrangosabb nemzetközi PR díjon, a Stevie Awards-on. Az LG OLED televízió családjának bevezetésére kitalált “Közel a csillagokhoz” eseményünk ezüst díjat ért termékbevezetés kategóriában; a második ezüstünket az Unilever számára készített “Flóra Blend Bar” Issue management kampányunkért kaptuk; a bronz érmet pedig az Ericsson Employer branding kommunikációjával nyertük el.

A Flóra Margarinnak készített, “Flora Blend Bar – A margarin nem mű-anyag” elnevezésű kampányunk Issue management kategóriában nyert. Ügyfelünk, az Unilever számára meghatározó a margarin, mint élelmiszer-kategória megítélése, amely a sok téves információ miatt gyakran negatív. A fogyasztók a margarint az 5. legmesterségesebb terméknek gondolják, sok tévhit terjeng: műanyagból készül, nagy mennyiségű hidrogénezett növényi olajat és ezáltal transzzsírsavakat is tartalmaz. Ezzel egyidejűleg a legtöbb fogyasztó nem tudja, hogy Magyarországon nemzetközi összehasonlításban is az egyik legszigorúbb transzzsírsav-szabályozás van érvényben.

Egy edukációs kampányt dolgoztunk ki, amivel ezen radikálisan változtathatunk.6 héten át Budapest legnagyobb piacain séfjeink, a „Master Blenderek” modellezték a Flora Blend Barban, hogyan készül a margarin: természetes növényi olajokból, hűtés és keverés által, kémiai beavatkozás nélkül. Emellett két sajtó- illetve influencer-eseményen mutattuk be a margarin alapanyagait, gyártását, az Omega-3 és 6 zsírsavak egészségre jótékony hatását. Végül népszerű hírességek és neves séfek szendvicskrémeket készítettek belőle.

Az LG 2016-ban bevezetett OLED televiziói arról lettek híresek, hogy képesek a valódi fekete szín előállítására. Ezt hasonló technológiájú és képminőségű TV még sosem érte el. Ezért is vittük az újságírókat az ország legsötétebb pontjára, a Zselici csillagvizsgálóba, ahol az ég feketéjének fürkészése mellett az új készülékeket is megismerhették. Az ötlet ezüst díjat ért.

Először az volt partnerünk, az Ericsson kérése, hogy csináljuk meg a legjobb programot a Kutatók Éjszakájára. Az ötleteléseink alatt azonban egyre tisztában láttuk, hogy lehetőségünk nyílik egy olyan integrált kampány létrehozására, amely az egy estés programot több hónapossá, a budapesti estét pedig országos eseménysorozattá növelheti. A gyerekek, mint eredeti célközönség mellett az Ericsson meglévő és potenciális dolgozóit is megszólíthattuk. Ez lett az Ericsson Roboskicc Challenge és egy bronz Sabre Award.