HíreinkHírgyár

Mindkét kampányunk shortlilstes az EMEA SABRE Awards-on

By 2016. április 20. No Comments

Idén is két kampánnyal szerepel a Holmes Report európai, közel-keleti és afrikai (EMEA) regionális pr-díja, a SABRE Awards rövid listáján a Noguchi Porter Novelli.

A kelet-európai regionális kategóriában, egyedüli magyar pályázóként a Mályvavirág Alapítvány számára végzett, a kismedencei daganatok szűrését népszerűsítő, bronz Prizma-díjas kampányunkat válogatták be a legjobbak közé.

 

Az issue menedzsment kategóriában pedig a McDonald’s Nyugati téri éttermébe meghirdetett flashmob kezelésére kidolgozott, arany Prizma díjas kampányunk versenyezhet a fődíjért.

 

A SABRE Awards-ra idén több mint 2400 pályázat érkezett, az eredményhirdetés május 25-én lesz Berlinben.

A Noguchi legutóbb 2014-ben nyert EMEA SABRE díjat a Pfizer számára fejlesztett RAgadj ecsetet! programmal.