Híreink

Hat díjat hoztunk el a Prizmán

By 2015. november 28. No Comments

prizmaAz elmúlt évek szokásait megtartva ismét ünnepelhettünk a 2015-ös Kreatív Prizma díj átadóján: kilenc nevezésünkből hét döntős lett és hatért díjat is kaptunk.

Kríziskommunikáció kategória: arany

Nyár elején a McDonald’s jelentős felháborodást kiváltó krízishelyzettel nézett szembe: egy biztonsági őr tett megjegyzést egy szoptató anyukára, aki a méltatlan bánásmód miatt a közösségi médiában flashmobot szervezett a szoptatás jogának demonstrálására. Válságkommunikációs tanácsokkal segítettük ügyfelünket, hogy nem egészen 20 óra alatt tényszerű keretbe helyezzük a közösségi akciót, megerősítsük a vállalat családbarát voltát, a flashmobot pedig „tüntetésből” a szíveslátás jó példájává fordítsuk át.

Mozgókép mint pr-eszköz: arany

A Mekilexikon weboldalon nyilvánosan válaszolnak meg minden beküldött kérdést, amely az étteremlánc ételeire, alapanyagaira és éttermi folyamataira vonatkozik. Az elmúlt egy évben az oldalra nyolc kisfilm készült, melyek közvetlen hangnemben, párbeszédes formában mutatják be az éttermi folyamatokat, a beszállítókat, a népszerű termékeket, és választ adnak az alapanyagokat övező városi legendákra. A nyolc kisfilm a McDonald’s YouTube-csatornáján 53 035 nézőt vonzott. Friss kutatás szerint az oldalnak és a filmeknek is köszönhetően megduplázódott azok száma, akik megbíznak a McDonald’s-ban kapható ételek minőségében.

Közösségi media megoldások kategória: arany

Márciusban debütált Magyarországon az LG új csúcstelefonja, a hajlított kijelzős G Flex2, amelynek érkezését Instagram fotópályázattal támogattuk meg Soós Bertalan fotóssal és a Magyar Instagram Közösséggel össezfogva. A „Keresd az ívet” elnevezésű fotóversenyre az #LG_keresdazivet megjelöléssel ívet vagy íveket ábrázoló képekkel lehetett pályázni. Három hét alattatt összesen 8402 fotó érkezett, így ez lett a hazai Instagram eddigi legsikeresebb kampánya.

Esemény pr-kampánya kategória: ezüst

Az Európai Bizottság 2011-ben jegyezte a „Magyar szürkemarha hús”-t az oltalom alatt álló eredet megjelölések és földrajzi jelzések nyilvántartásába. A Magyar Szürke Szarvasmarhát Tenyésztők Egyesületének tudatos brandépítésének középpontjába a Szürkemarha Vigadalmat állítottuk. Modernizált, az urbánus kultúrafogyasztók számára is vonzó és „trendi köntösbe csomagoltuk a tipikus elemeket. A gulyás westernfilmesen tért vissza a fővárosba az esemény trailerében, az újságírók a Hortobágyra látogattak, a rendezvényen pedig városi hírességek merültek bele a gulyáséletbe.

Non-profit kategória: bronz

A petefészekrákra és a méhnyakrákra hívta fel a figyelmet a Mályvavirág Alapítványnak tervezett kampányunk. Hölgyek testén jelenítettük meg az „élet fészkét”: Pál Gergely testfestő mályvavirágok segítségével az anatómiai alapokat is megmutatta Muri Enikő és Molnár Andrea, illetve két érintett, Tóth Icó és Rippel Vivien hasán. Az erről készült filmben orvosok ismertették az innovatív terápiás és diagnosztikai lehetőségeket. Az ÉMÉ divattervező csapata pólót tervezett a motívummal. amely a Kirakatba teszem mottójú világnapi sajtótájékoztatón debütált: Muri Enikő, Molnár Andrea, Für Anikó és Pokorny Lia mutatták be a OneFashion Showroom kirakatában állva.

Mozgókép mint pr eszköz: bronz

Az Ericsson Magyarországnál jó dolgozni és ezt a kollégák is így gondolják. A kampányunkban lehetőséget biztosítottunk a legkülönfélébb beosztásban dolgozó munkatársaknak, hogy meséljenek a munkájukról. Interaktív Youtube videónkban ezek közül a szakemberek közül választhatták ki a nézők, hogy kinek a mindennapjain keresztül szeretnék megismerni az Ericssont mint munkaadót.