Hazai különlegességekből készülnek az OMV legújabb gourmet szendvicsei

Tavasszal két-két új szendviccsel, salátával és desszerttel újult meg a Gourmet Selection kínálata. A kollekciót Palágyi Eszter, a Szigliget Várudvar Étterem Executive Chef-je állította össze, prémium hazai alapanyagokat felhasználva. A legújabb Gourmet Selection termékek elérhetőek országszerte 67 töltőállomáson.A Szarvas sonkás szendvicsnél aszalt áfonyával ízesített ciabattába kerül egy különleges szarvaspörkölt krém, amit érlelt szarvas sonka, paprikás szarvas szalámi, valamint cheddar sajt, paradicsom és rukkola egészít ki.  A vegetáriánus étrendbe is beilleszthető Tihanyi sajtvarázs szendvicsnél pedig a sajtos zsemlében a fűszeres-fokhagymás céklás humuszkrém kellemesen harmonizál a kerek grillezett camemberttel, a szárított paradicsommal, lilahagymával és fodrossalátával. Mindkét szendvicset úgy állította össze Palágyi Eszter, hogy kifejezetten hazai ízekre épüljön: míg a húsos szendvicsbe érlelt Gyulai szarvas sonka és szalámi kerül, addig a vegetáriánus változat eredeti Tihany camemberttel készül.A kínálat emellett két karakteres salátával is bővül. Az egyik a currys csirkés és ananászos Ínyenc Jércesaláta, míg a másik a vegetáriánus, spenótos zsemlegombóccal ízesített Pesztós zöld saláta.  Desszertként pedig tavasszal a Citromos répatortát és a Lekváros mákos nudlit kóstolhatják meg a fogyasztók.„Folyamatosan arra törekszünk, hogy minél változatosabb prémium szolgáltatásokat nyújtsunk töltőállomásainkon – ennek része a most hazai ízekben debütáló Gourmet Selection kollekció is. Az idei év ráadásul különleges az OMV Hungária Kft. magyarországi történetét nézve, ugyanis a társaság 30 évvel ezelőtt, 1991-ben lépett be a hazai piacra és nyitotta meg első kútját. Három évtized hosszú idő, és ezalatt a cég a magyar gazdaság meghatározó és megkerülhetetlen vállalatává vált” – mondta Kováts Botond, az OMV Hungária marketing menedzsere. Az elmúlt 30 évnek megvoltak a főbb mérföldkövei. Ennek első eleme a hazai leányvállalat létrehozása, majd 1991-ben ez első OMV kút átadása Magyarországon. Az osztrák vállalat megjelenését Magyarországon fontos gazdaságtörténeti lépésként tartják számon. Ezt követően szinte azonnal dinamikus fejlődésnek indult a társaság.A hálózat bővülésének természetesen voltak emlékezetes pillanatai, amikor is akvizíciók révén gyarapodott a töltőállomások száma. Ennek egyik jelentős mérföldköve a Q8 kutak megvétele volt 1996 júliusában - ekkor 31 egységgel nőtt a lánc. 1999-ben 28 BP, míg 2003 februárban további 55 Aral töltőállomás került az OMV magyarországi hálózatába. Az ezredforduló évében alakult meg a SuperShop Kft., és ezzel elindult az ország legnagyobb multibrand lojalitás programjainak egyike.A kiváló bécsi pörkölésű kávét és süteményeket kínáló „Bécsi kávézók” bevezetése ugyancsak úttörő kezdeményezés volt. A modell olyannyira népszerű lett, hogy ezt később több ország is átvette. 2006-ban végül a VIVA koncepció megjelenésével az addigi forma modernebb megjelenést és egységes nemzetközi dizájnt kapott. Az 1991-es piacra lépés óta a társaság több mint 190 állomást nyitott Magyarországon, amellyel mára a vállalat közel 10 százalékos részesedéssel rendelkezik a töltőállomáspiacon, töltőállomásainak számát tekintve. További információ elérhető ezen a linken: https://www.omv.hu/hu-hu/omv-rol/omv-magyarorszag

Previous
Previous

Tudatos étkezés a hideg őszi napokon is

Next
Next

A mesterséges intelligencia egyre elterjedtebb a toborzásban