A Noguchi második lett a PR Toplistán
Idén másodszorra állította fel a Kreatív Magazin és a MAKSZ az elnyert díjak alapján súlyozott PR Toplistáját. Másodszorra lettünk másodikok – jövőre pontosan egy helyet szeretnénk javítani. Úgy érezzük, hogy a támogató és nyitott partnereink segítségével ez teljesen reális cél.Ezúton is szeretnénk megköszönni minden ügyfelünknek a remek 2015-ös évet, és gratulálunk a listán szereplő összes ügynökségnek, akár előttünk, akár mögöttünk végeztek!Összesen 10 projektünket ismerte el a hazai és nemzetközi szakma: LG GFlex2 Instagram kampány PRIZMA arany - Közösségi media megoldások kategóriaMárciusban debütált Magyarországon az LG új csúcstelefonja, a hajlított kijelzős G Flex2, amelynek érkezését Instagram fotópályázattal támogattuk meg Soós Bertalan fotóssal és a Magyar Instagram Közösséggel össezfogva. A „Keresd az ívet” elnevezésű fotóversenyre az #LG_keresdazivet megjelöléssel ívet vagy íveket ábrázoló képekkel lehetett pályázni. Három hét alattatt összesen 8402 fotó érkezett, így ez lett a hazai Instagram eddigi legsikeresebb kampánya. McDonald's válságkommunikáció PRIZMA arany - Kríziskommunikáció kategóriaNyár elején a McDonald’s jelentős felháborodást kiváltó krízishelyzettel nézett szembe: egy biztonsági őr tett megjegyzést egy szoptató anyukára, aki a méltatlan bánásmód miatt a közösségi médiában flashmobot szervezett a szoptatás jogának demonstrálására. Válságkommunikációs tanácsokkal segítettük ügyfelünket, hogy nem egészen 20 óra alatt tényszerű keretbe helyezzük a közösségi akciót, megerősítsük a vállalat családbarát voltát, a flashmobot pedig „tüntetésből” a szíveslátás jó példájává fordítsuk át. MekilexikonPRIZMA arany - Mozgókép mint pr-eszközA Mekilexikon weboldalon nyilvánosan válaszolnak meg minden beküldött kérdést, amely az étteremlánc ételeire, alapanyagaira és éttermi folyamataira vonatkozik. Az elmúlt egy évben az oldalra nyolc kisfilm készült, melyek közvetlen hangnemben, párbeszédes formában mutatják be az éttermi folyamatokat, a beszállítókat, a népszerű termékeket, és választ adnak az alapanyagokat övező városi legendákra. A nyolc kisfilm a McDonald’s YouTube-csatornáján 53 035 nézőt vonzott. Friss kutatás szerint az oldalnak és a filmeknek is köszönhetően megduplázódott azok száma, akik megbíznak a McDonald’s-ban kapható ételek minőségében. RAgadj ecsetet!IPRA Golden World Award arany – EgészségügyAz Artritisz Világnapján Budapesten hitelesítették a világ legnagyobb, 86,4 m2 nagyságú panoráma képeslapját. A Guinness rekorder képet magyar reumatoid artritiszes (RA) betegek, orvosok, nővérek és támogatóik festették közel másfél hónapon át. A Magyar Reumabetegek Egyesülete által kezdeményezett országos összefogáshoz színészek és énekesek is csatlakoztak. A lapot az Országos Reumatológiai és Fizioterápiás Intézet (ORFI) címére postázták, az intézet a betegtársaknak szóló kedves üzenetet először Kassára, a helyi betegszervezethez juttatja el Magyar Szürkemarha VígadalomPRIZMA ezüst - Esemény pr-kampánya kategóriaAz Európai Bizottság 2011-ben jegyezte a „Magyar szürkemarha hús”-t az oltalom alatt álló eredet megjelölések és földrajzi jelzések nyilvántartásába. A Magyar Szürke Szarvasmarhát Tenyésztők Egyesületének tudatos brandépítésének középpontjába a Szürkemarha Vigadalmat állítottuk. Modernizált, az urbánus kultúrafogyasztók számára is vonzó és „trendi köntösbe csomagoltuk a tipikus elemeket. A gulyás westernfilmesen tért vissza a fővárosba az esemény trailerében, az újságírók a Hortobágyra látogattak, a rendezvényen pedig városi hírességek merültek bele a gulyáséletbe. Az élet fészke PRIZMA bronz - Non-profit kategóriaA petefészekrákra és a méhnyakrákra hívta fel a figyelmet a Mályvavirág Alapítványnak tervezett kampányunk. Hölgyek testén jelenítettük meg az „élet fészkét”: Pál Gergely testfestő mályvavirágok segítségével az anatómiai alapokat is megmutatta Muri Enikő és Molnár Andrea, illetve két érintett, Tóth Icó és Rippel Vivien hasán. Az erről készült filmben orvosok ismertették az innovatív terápiás és diagnosztikai lehetőségeket. Az ÉMÉ divattervező csapata pólót tervezett a motívummal. amely a Kirakatba teszem mottójú világnapi sajtótájékoztatón debütált: Muri Enikő, Molnár Andrea, Für Anikó és Pokorny Lia mutatták be a OneFashion Showroom kirakatában állva. Ericsson Employer branding interaktív videó PRIZMA bronz - Mozgókép mint pr eszközAz Ericsson Magyarországnál jó dolgozni és ezt a kollégák is így gondolják. A kampányunkban lehetőséget biztosítottunk a legkülönfélébb beosztásban dolgozó munkatársaknak, hogy meséljenek a munkájukról. Interaktív Youtube videónkban ezek közül a szakemberek közül választhatták ki a nézők, hogy kinek a mindennapjain keresztül szeretnék megismerni az Ericssont mint munkaadót. Tanyasi Csirke márkabevezetésEFFIE shortlist - TermékbevetetésA Mitoval vezettük be újra azt a termékcsaládot, ami a kampányunk óta gyakorlatilag azonnal elfogy minden nap a boltok pultjairól, amint kiteszik azt. A Budavári Borfesztiválon saját vendéglátóstanddal mutatkozott be a Tanyasi csirke, a kisvárdai Master Good több mint egy évtizede meghonosított ökocsirkéje. A Tanyasi a mai magyar piacon megvásárolható legjobb minőségű csirke, állatjólléti és takarmányozási előírásai a legszigorúbbak, növekedési ideje a leghosszabb. Októbertől megújult csomagolásban érkezik az áruházláncokba.
Omnia Reserve kávé és bor kampány IPRA Golden World Award Shortlist – PR kampányAz integrált kampányunk részeként magyar borászatokkal fogtunk össze, hogy megtaláljuk az egzotikus Omnia Reserve kávék termő területeinek magyar borvidék megfelelőit.
Pezsegj az életért!PRIZMA Shortlist - Esemény, mint PR eszköz 2014-ben táncoltunk a mellrák ellen;a KIOSK előtt Südi Iringóval, Angyal Andrással, Markovics Emesével, Markó Robival, Hidvégi Andival, az Egészség Hídja arcaival, a Mrs. Columbóval.