Magyarország vezető kommunikációs tanácsadó vállalata

A Noguchi Porter Novelli Magyarország vezető kommunikációs tanácsadó vállalata. Forgalmunk, elnyert díjaink és szakmai elismertségünk szempontjából is állandó dobogósok, gyakran piacvezetők vagyunk a területünkön.

Az ügynökséget 1996 novemberében négy tapasztalt PR-szakember alapította, 5 év kellett a piacvezető pozíció eléréséhez. Az elmúlt több mint 20 évben szakértőkké váltunk az energetika, az IT, az FMCG, a pénzügy, az oktatás, a gasztronómia, a munkaerőpiac, a szórakoztató elektronika és a divat területén.

2004-ben a világ egyik legnagyobb ügynöksége, a Porter Novelli partneréül választott bennünket, így mi magunk is a világ legnagyobb kommunikációs csoportja, az Omnicom tagja lettünk. Ez első sorban meghatározó nemzetközi kapcsolatrendszert és know how-t jelent számunkra, de több esetben is a budapesti központú regionális kampányok lebonyolításában is segítségünkre vannak testvérügynökségeink.

Az első nemzetközi díjainkat a 2000-es évek elején szereztük meg, 2014 óta legalább évi egy regionális, vagy világ szintű elismerést kaptunk. A magyar marketing-kommunikációs szakma több alkalommal is az ÉV Ügynökségének választott minket és eddig több mint 25 Kreatív Prizma díjjal ismerte el a munkáinkat.

Az ügynökség számos jól ismert, a maga területén piacvezető nagyvállalat PR-tanácsadója. Kiemelt szakterületeink a vállalati belső és külső kommunikáció, a válságkommunikáció és issue management, a fogyasztói termékek és szolgáltatások integrált marketingkommunikációja, az employer branding, illetve a közösségi média és digitális megoldások.

Mi ebben hiszünk

Itthon és globális szinten is minden összeér mindennel. Éppen ezért a változások, ha nem is mindig a fény, de legalábbis az optikai internet-kábel sebességével történnek. A legnagyobb – vagy számunkra legfontosabb – magyar és nemzetközi ügyfelek azzal bíztak meg minket, hogy ne csak kezelni, de irányítani is segítsük ezeket az új trendeket. Minden egyes munkatársunk az ügyfél iránti szenvedélyes elkötelezettségéről, mély stratégiai meglátásáról, és a mérhető eredmények elérésének elszánt vágyáról ismerszik meg.

Ezt húzza alá három alapértékünk, melyek segítségével mérhető üzleti eredményt hozó szolgáltatásokat kínálunk, kedvező áron. A Noguchi márka mögött tehát egy igazi verhetetlen kombináció áll, az intenzív, fanatikus lojalitással és ügyfélszolgálattal párosított három alapérték: