Noguchi Porter Novelli

Döntős az Ericsson employer branding kampánya a PR-Oscaron

Híreink

Az 1990-ben alapított Golden World Award díjat a PR Oscarjának szokás nevezni. Többször is kerültünk már a jelöltek közé, három alkalommal díjat is sikerült elhoznunk. Az Ökopannonnak készített “Újrahasznosított ország” nevű kampányunk 2007-ben, a Pfizerrel közös, több évet átfogó „RAgadj ecsetet!’ egészségügyi megmozdulásunk 2015-ben, Healthcare kategóriában lett első. 2016-ban issue menedzsment kategóriában jelentett aranyat a McDonald’s számára végzett kommunikációnk.

Idén az Ericsson Roboskicc Challenge nevű, employer branding és CSR kampányunkkal kerültünk a legjobbak közé.

A mobil hálózati technológiák fejlesztésében világvezető Ericsson a Kutatók Éjszakájának legnagyobb vállalati támogatójaként az idén hatodik alkalommal vett részt a rendezvénysorozaton, és a vállalat ebben az évben is egy komoly akcióba kezdett a természettudománzokat és a mérnöki pályát népszerűsítendő. A cég az idei rekordszámú programja között útjára bocsátotta az Ericsson Roboskicc Challenge-et, amelyben több száz rezgő, forgó, ugráló, mozgó, és természetesen rajzoló robotot épített a közönség segítségével. A robotok végül megdöntötték a legnagyobb robotok által rajzolt kép és az egy négyzetméterre jutó robot (12,5 robot/m2) rekordját is.

Az esemény célja az volt, hogy bebizonyítsák, a tudomány mindenkié, hiszen a legegyszerűbb robotokat óvodás kortól kezdve bárki megépíthette, míg a legfejlettebb egyetemi projektekben a hálózati technológiákat gyártó cég profiljához illően a külvilággal kommunikáló hálózatba kapcsolt szerkezetek készültek. Az ELTE diákjai például az egyetemről távolról irányították a helyszínen lévő robotjukat, mely kézmozdulataikat rajzolta le.

A 2017-es shortlisten több magyar gyártású kampány is szerepel, mindenkinek szurkolunk!

Szóljon hozzá!

Még senki nem szólt hozzá, legyen Ön az első!