Noguchi Porter Novelli

Noizz Secret Party

Híreink

Instagram kampánnyal és egy Secret Party-val vezettük be a Ringier Axel Springer legújabb online lapját, a C generációt megszólító Noizz.hu-t.

A Noizz márkát először Lengyelországban vezette be a Ringier Axel Springer. A kezdeti sikereket követően Szerbiában, Szlovákiában, Németországban és Romániában saját szerkesztőséggel is elindult az oldal – jelenleg összesen több mint 8 millió felhasználót ér el havonta. A tartalom mellett a rendhagyó felépítést is kifejezetten a fiatal korosztályra szabták a készítők.

A C generáció kifejezés azokat a városi fiatalokat jelenti, akik nem tudnak élni az internet nélkül, folyamatosan kapcsolatban vannak egymással és elképesztően különböző helyekről nyerik az inspirációjukat a hétköznapi kreativitásukhoz. Anyanyelvükké váltak a digitális eszközök és szinte mindent képesek megoldani a telefonjukon. Ezt a generációt reprezentálja és egyben szólítja is meg a Noizz.hu fiatal, 22 és 35 év közötti újságírókból álló szerkesztősége. Mindenki szekértője és rajongója is egyben a témáinak” – mondta Szokol Martin, az új oldal 24 éves főszerkesztője, aki az oldal irányításában a Ringier Axel Springernél korábban megszerzett online elemzői tapasztalatait is beveti majd.

Szóljon hozzá!

Még senki nem szólt hozzá, legyen Ön az első!