Noguchi Porter Novelli

Új kampány a Helly Hansennel

Híreink

helly_hansen_logoMikor érezted utoljára igazán át, hogy életben vagy? Egy hegycsúcson, esetleg az óceán közepén? Vagy amikor esőcseppek peregtek az arcodon? A Helly Hansen, a hegyimentők és professzionális síelők vezető márkája átérzi azokat a pillanatokat, amikor tényleg elemünkben érezzük magunkat.  A márka idén ősszel induló új, globális kampánya, az “Alive since 1877” nem csak arra inspirálja az embereket, hogy többet mozogjanak a szabadban, hanem a Helly Hansent kezdetektől fogva meghatározó célját is tükrözi: olyan professzionális ruhákat gyártani, amelyekben a legnagyobb biztonságban és kényelemben sportolhatunk.

Az új kampány inspirációját több mint 50,000 professzionális síelő és hegyimentő tapasztalata adta, akik minden nap Helly Hansent viselnek, és hivatásuk során nap mint nap veszélyes helyzeteket élnek át annak érdekében, hogy mások számára is biztonságosak legyenek a síterepek.

“Norvég hazánkból indulva a Helly Hansen 1877-es indulásától fogva mindig arra törekedett, hogy olyan professzionális szintű ruházatot tervezzen, amelyben biztonságosan adózhatnak a mozgás szenvedélyének. Ebben a szezonban több mint 50 000 professzionális síelő, több mint 200 síterepről és hegyi túráról szavaz bizalmas a Helly Hansen ruháknak,” – mondta Erik Burbank, a Helly Hansen marketingigazgatója.” Ezek az emberek mindennap a legcsodálatosabb, egyben legveszélyesebb természeti körülmények között dolgoznak. Egyedülálló kapcsolatunknak köszönhetően egyre innovatívabb és dizájnosabb termékeket tudunk létrehozni, és minden termékünket a profik szellemisége határozza meg. A Helly Hansen Alive kampánya a profikat ünnepli, akiket a kültéri kalandok inspirálnak.

Ösztönözni és motiválni szeretnék a fogyasztókat,és tájékoztatni őket arról, hogy a professzionális szintű viselet segít nekik a pillanatok biztonságos átélésében.

A fogyasztók részt vehetnek a novemberben induló kampányban a #feelalive hashtaggel ellátott közösségi média-aktivációban. A közreműködők Helly Hansen termékeket nyerhetnek a #feelalive pillanatokat bemutató, személyes, inspiráló képeik megosztásával.

Szóljon hozzá!

Még senki nem szólt hozzá, legyen Ön az első!